Para os efectos desta lei, considérase acoso escolar calquera forma de vexación ou malos tratos continuados no tempo dun alumno ou dunha alumna por oatro ou outra ou outros, xa sexa de carácter verbal, físico ou psicolóxico, incluído o illamento ou baleiro social, con independencia do lugar onde se produza. Terán a mesma consideración as condutas realizadas a través de medios electrónicos, telemáticos ou tecnolóxicos que teñan causa nunha relación que xurda no ámbito escolar.
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As condutas realizadas mediante o uso de medios electrónicos, telemáticos ou tecnolóxicos que teñan conexión coa actividade escolar considéranse incluídas no ámbito de aplicación desta lei.
Según se indica en la Exposición de motivos del proyecto de ley, el texto pretende prestar especial atención al acoso escolar mediante TIC aunque en su articulado no se describen acciones específicas. Se determina que los centros contarán con un protocolo de prevención y actuación sobre el bullying pero no se indica si contará con un protocolo especial sobre ciberbullying.
La ley pretende fijar los derechos y deberes de alumnos, profesores y demás personal escolar al respecto de la convivencia, extendida también implícitamente al ámbito de la ciberconvivencia.
Fuente: Ciberbullying.com
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